Tegsoft Çağrı Merkezi

Tegsoft Çağrı Merkezi
Marka: TegSoft
Ürün Kodu: Tegsoft_CC

Tegsoft tamamen Türk mühendisleri tarafından geliÅŸtirilmiÅŸ %100 Türkiye alt yapısı ile uyumludur. Arabirimleri, raporları tamamen Türkçe ve kullanıcı dostudur. Tüm yönetim ve raporlama ara birimleri Web tabanlı eriÅŸilir. Ä°lave bir program kurmadan, çok kısa bir eÄŸitim ile personeliniz detaylı görüşme raporları takip edebilir, belirteceÄŸiniz aboneler için ses kayıtlarını dinleyebilir.  
 
IP Santral
Tegsoft IP Santral çözümü TegsoftPBX, şirketiniz için IP telefon, Video Phone, Webphone ve Softphone gibi gelişmiş ve kolay iletişim arabirimleri ile sesli ve görüntülü iletişim sağlayan eksiksiz bir iletişim ürünüdür. Analog, PRI, BRI, UMTH ve VOIP gibi standart dış dünya iletişim protokollerini destekler, her zaman düşük maliyetlerde iletişim kurmanızı sağlar.

VOIP desteği sayesinde şubeleriniz arasında ücretsiz, kesintisiz ve güvenli iletişim sağlar. Tegsoft tarafından geliştirilmiş TegsoftPBX IP Santral Çözümü kolay kurulum ve düşük bakım maliyetleri sayesinde uzun yıllar problemsiz çalışır ve yatırım geri dönüşümü çok hızlı olur. Telefonlar ile merkezi iletişim kurar. TegsoftPBX ‘e tanıtılmış telefon, networke bağlandığı anda kullanıma hazır duruma geçer.
                                       

Inbound Çağrı Merkezi
Çağrı Merkezileri, müşteri talep ve şikayetlerini karşılamak amacıyla hizmet verecek birimler olarak kurgulanmış olmalarına rağmen, gelişen teknoloji ile birlikte değişen Dünyada artık firmaların kurumsal kimliklerini yansıttıkları bir kilit birim rolü oynamaktalar.

Teknolojideki ilerlemelerin de etkisiyle, Çağrı Merkezleri artık sadece telefon çağrıları üzerinden hizmet vermekle kalmayıp, e-posta, faks, SMS, web-chat gibi farklı kanallar aracılığı ile de müşteri diyaloğu kurulabilen merkezler haline gelmiştir. Bu değişim ile birlikte Çağrı Merkezleri sadece Call Center olarak değil, Müşteri İletişim Merkezi (Contact Center ya da Customer Contact Center) olarak da ifade edilmektedir.

Outbound Çağrı Merkezi
TegsoftCC, MT’lerinizin yaptığı tüm dış aramaları takip ederek müşteri bilgilerinde dış arama olarak raporlanmasını sağlar. Aynı zamanda zamandan tasarruf etmeniz için tasarlanmış Progressive Dış Arama Modülü ile aramaları otomatikleştirebilirsiniz.

Bu modül sayesinde, dış aramalar otomatik olarak başlatılır ve Müşteri telefonu açtığı anda MT’ler görüşmeye dahil edilir. Bu özellik, hem zaman hem de görüşme maliyetlerinizi minimuma indirgemenize yardımcı olmaktadır.

Progressive Dış Arama Modülü, Müşterilerinizi bir MT ile görüşmek üzere telefonda bekletmez, müzik dinletmez. Müşterileriniz telefon açıldığı anda MT’ler ile görüşmeye başlarlar.

Konferans Yönetimi
TegsoftPBX IP Santral sisteminin sağladığı özelliklerinden biri olan Konferans Odası özelliği ile;

Sınırsız konferans odası tanımlanabilir,

Bu konferans odalarının her biri için ayrı ayrı özellikleri belirlenebilir,

Konferans odasının katılımcı sınırı belirlenebilir,

Konferans odasına bağlanmak için katılım şifresi atanabilir ve

Ses Kayıt işlemi gerçekleştirilebilir.

Konferans Odası, sistemde ilgili arayüz üzerinden gerekli tanımlamalar gerçekleştirilerek oluşturulmakta ve her konferans odası için bir dahili numara verilmektedir.

Detaylı Çağrı Merkezi Raporları
TegsoftCC, anlık ve geçmişe yönelik detaylı raporları ile Çağrı Merkezi yönetiminizi kolaylaştırıyor.
Gelişmiş filtreleme seçenekleri ile Çağrı Merkezi verimliliğinizi ölçümlemenizi sağlayan TegsoftCC, tamamen yetki tabanlı olarak aşağıda belirtilen başlıklarda anlık ya da geçmişe yönelik raporlar elde etmenize olanak tanır.
Raporları isterseniz HTML olarak üretip Web tabanlı olarak görüntüleyebilir, isterseniz Excel ya da PDF dokümanı olarak arÅŸivleyebilirsiniz.  
 
    Programlanabilir IVR   
    IVR – Sesli Yanıt Sistemi
    CRM – Müşteri Ä°liÅŸkileri Yönetimi
    E-mail ve SMS Modülü
    Talep ve Åžikayet Yönetimi
    Sosyal Medya Entegrasyonu
    VPOS – Sanal POS Ödeme Sistemi
    Webchat – Web arabirimi ile yazışma
    Webcall – Webden arama
    SMS – Toplu mesaj gönderimi
    TTS – Metnin sese dönüşmesi
Tegsoft Çağrı Merkezi kapsam ve özelliklerini içeren tablodur.

Çağrı Merkezi Özellikleri

Açıklama

Otomatik Çağrı Dağıtımı

 ACD – Gelen çaÄŸrıların  belirli bir kurallar ile (en az çaÄŸrı alan, en son kapan, dağınık vb.)

Gelişmiş IVR – İnteraktif Sesli Yanıt

 Gelen aramalarda veya anket / anons vb. sebeple yapılmış dış aramalarda hattaki kiÅŸiye anons verip tuÅŸlamalara göre çaÄŸrı yönlendirme. ÇaÄŸrılar IVR akışlarından baÅŸka akışlara, çaÄŸrı kuyruklarına vb. alanlara aktarılabilir.

Otomatik Dış Arama

Müşteri temsilcisinin numara tuÅŸlayarak arama yapmasından ziyade sistemin müşteri temsilcisi ile veya IVR anons için belirli kurallar çerçevesinde  otomatik arama baÅŸlatması. (Unattended (IVR Araması), Attended (MT Araması) Preview & Progressive & Predictive gibi)

Entegre Ses Kayıt

Ses kayıt sistemleri harici bir sistem olabileceÄŸi gibi ses trafiÄŸini  anahtarlayan sistem de ses kayıt yapabilir. EÄŸer anahtarlayan sistem içersinde ses kayıt fonksiyonuda var ise entegre ses kayıt sisteminin var demektir.

Entegre Ekran kaydı

 Ses kayıt ile aynı ÅŸekilde sistemin içersinde var olan entegre ekran kaydı.

Kalite Yönetim Sistemleri

 Müşteri temsilcilerinin faaliyetlerinin izlenmesi, vardiya planlaması, ses kayıt dinlenmesi vb. süreçleri içersinde barındırıp müşteri temsilcileri için kalite puanlaması yapılan sistem.

Operatör Yönetim Ekranları

 Müşteri temsilcilerinin supervisor tarafından yönetilmesi için geliÅŸtirilmiÅŸ ekranlar.

Softphone

 PC platformuna yüklenen telefon fonksiyonlarını yerine getiren yazılım.

CRM Entegrasyon

Gelen çaÄŸrının veya oluÅŸturulan çaÄŸrıların arama anında CRM ekranında gösterilmesi (POPUP) aram kayıtlarının CRM â€˜den görülmesi ve CRM ‘den tıklanıp aranması gibi fonksiyonların tümü.

Ayrıntılı Raporlama

 Ã‡aÄŸrı detay kayıtları, müşteri temsilcisi faaliyetlerinin raporlanması vb. detaylı raporların saÄŸlanması.

Work Force Management

İş gücü yönetim sistemi çağrıların geliş ve oluşturma istatistiklerine göre ihtiyaç tahmin edilmesi ve vardiya planlanması.

Yetkinlik Bazlı Yönlendirme

Gelen çağrıların müşteri temsilcilerine yeteneklere göre dağılması. İngilizce bilen kişinin ingilizce hizmet veren müşteri temsilcileri ile görüşmesini sağlayan eşleme mekanizması.

SIP Trunk DesteÄŸi

Dış dünya ile IP iletişim kurabilme yeteneği.

Kampanya Yönetim Sistemi

Otomatik dış aramaların yönetilmesi ara birimi / ekranı.

Speech Analytics Sistemleri

Konuşma kayıtlarının incelenerek istatistiki veri üretilmesi.

eLearning Sistemleri

 Online eÄŸitim sistemleri

Müşteri Anket (Customer Feedback) Sistemleri

IVR sesli yanıt sistemi veya müşteri temsilcisi ile müşterilere soru seti sağlanıp cevaplarının raporlanmasını sağlayan sistemler.

Strategic Analyzer Sistemi

 

E-mail

 Ses yanı sıra e-mail, sms, webchat gibi iletiÅŸim alanlarının entegre çalışması.

Web chat

Ses yanı sıra e-mail, sms, webchat gibi iletişim alanlarının entegre çalışması.

Performans (Scorecard) Sistemleri

Kalite yönetim sistemleri puanlama ve değerlendirme sistemi