Bulut Santral

SANAL SANTRAL NEDİR?

Eski tip fiziksel telefon santrallerinin yerini alan ve iletişimi internet üzerinden dijital olarak gerçekleştiren yeni nesil telefon santralidir. Başka bir deyişle bulut santral olarak da anılır.

Modern teknolojinin getirdiği sanallaştırma teknolojisi ile eski tip santrallerin yapabildiklerinin çok üstünde özellikler sunar. İletişim maliyetlerini %70’e varan oranda düşürebilmesi, kolayca yönetilebilmesi, bakım gerektirmemesi ve her yerden kullanılabilmesi sayesinde günümüzün en çok tercih edilen iletişim çözümüdür.

NEDEN SANAL SANTRAL KULLANMALIYIM?

Fiziksel Santral
Eski Tip Analog Santral

     

-

  PBX Özelliği (Hat sayısı kadar)
-   Görüşme Kalitesi (Düşük)
-   Kurulum Maliyeti (Yüksek)
-   Görüşme Maliyeti (Yüksek)
-   Dahili Sınırı (Sınırlı)
-   Bakım Masrafı (Yüksek)
-   Bilgisayardan Kullanım (Yok)
-   Cepten Kullanım (Yok)
-   Kesintisiz Çalışma (Yok)
-   Uzaktan Çalışma (Yok)
-   Ses Kayıt (Sınırlı)
-   Sesli Posta (Yok)
-   Meşgul Sesi (Var)
-   Raporlama (Sınırlı)
-   IVR Limiti (Sınırlı)
-   Yedekleme (Elle)
-   Ölçeklendirme (Düşük)
-   Kolay Yönetim (Yok)
-   Entegrasyon (Sınırlı)
     

Sanal Santral
Bulut Santral

     

-

  PBX Özelliği (Sınırsız)
-   Görüşme Kalitesi (HD Kalite)
-   Kurulum Maliyeti (Çok Düşük)
-   Görüşme Maliyeti (Çok Düşük)
-   Dahili Sınırı (Sınırsız)
-   BBakım Masrafı (Yok)
-   Bilgisayardan Kullanım (Var)
-   Cepten Kullanım (Var)
-   Kesintisiz Çalışma (Var)
-   Uzaktan Çalışma (Var)
-   Ses Kayıt (Sınırsız)
-   Sesli Posta (Var)
-   Meşgul Sesi (Yok)
-   Raporlama (Gelişmiş)
-   IVR Limiti (Sınırsız)
-   Yedekleme (Otomatik)
-   Ölçeklendirme (Yüksek)
-   Kolay Yönetim (Var)
-   Entegrasyon (Sınırsız)
     
   

 

Daha düşük maliyet


Sanal santral maliyetleri düşürür mü? Cevap çok net: Kesinlikle evet!

Bulut hizmetinin doğası gereği, sanal santral işletmeniz dışında barındırıldığından, işletmeniz ekipman satın alma, barındırma ve yönetme ile ilgili tüm maliyetlerden tasarruf edecektir. Peki sanal santral maliyet avantajı sadece kurulum ve bakım ile mi sınırlı? Sanal santraliniz kurumsal VoIP numarası ile kullandığından, düşük donanım maliyetlerinin yanı sıra geleneksel telefon sistemlerine kıyasla çok daha düşük arama maliyetleri ve aylık ücretler sunar. Üstelik Telsam Telekom, isterseniz masa telefonları yerine kullanmanız için size yüksek kaliteli VoIP uygulamaları ve yazılımsal telefonlar sunar. Bunlarla, kişisel masaüstü veya mobil cihazlarınızı kullanarak telefon görüşmeleri yapmak ve cevaplamak mümkündür. İşte maliyetinizi düşürecek bir neden daha. Böylece personeliniz için fiziksel / donanımsal telefon satın almaktan da kurtulmuş olursunuz.

 

 

 

 

Dilediğiniz zaman santralinizi büyütün


Bulut tabanlı santral sanallaştırma teknolojisi kullanır. Telefon numaraları, kullanıcılar ve dahili hatları gibi tüm santral sisteminin elemanları sanallaştırılır. Bu, bulut santrali geleneksel bir telefon sisteminin asla olamayacağı kadar kolay ölçeklenebilir hale getirir.

Yeni personel için ek dahili kurmak veya bu hatta bağlı yeni telefon numaralarını ayarlamak üzere bir teknik ekibin işletmenize gelme zorunluluğu da yoktur. Sanal santral arayüzüne giriş yapabilir ve değişiklikleri kendiniz bile yapabilirsiniz. Bu arayüz aslında, sezgisel kullanıcı deneyimleri ve kontrollerinden oluşan son kullanıcı düşünülerek tasarlanmış basit kullanımlı bir web sitesidir. Kısa bir eğitim ile tüm santral yapılandırmanızı kendiniz ayarlayabilirsiniz.
Tüm bu sanallaştırma özellikleri size, ihtiyacınız olan santral sistemini yaratma şansını ve işinizin gerektirdiği şekilde santrali değiştirme ve büyütme esnekliği verir.

 

 

Diğer Yazılımlarınızla Entegrasyon

VoIP sistemleri gibi bulutta barındırılan platformlar, hizmetin bakımını ve iyileştirmesini yapmak için yazılım geliştirme ekiplerine ihtiyaç duyar. Bu yazılım ekipleri yalnızca bakım yapmak için değil, aynı zamanda platformu geliştirmek için de görevlidirler. Bu sayede, geleneksel santral sistemleriyle imkansız olan yeni özellikler kullanabileceğiniz anlamına gelir. Sanal santralinize otomatik olarak senkronize olan arama kayıtları ve arama istatistikleri raporları gibi özellikler, arkalarında bilgi işlem gücü olmadan mümkün olmazdı. CRM’lerle veya E-ticaret yazılımınızla entegre bir sanal santral daha az çaba harcayarak size daha fazla veri sağlarken, kişisel cihazlarınızdan, yazılımlarınızdan telefon görüşmeleri yapmanıza da olanak tanıyan özellikler getirir.

uzaktan

 

Uzaktan Çalışma ve Her Yerde Çalışabilme

Sanal santral, iletişim hizmetinizi her yerden yönetmenizi mümkün kılmakla kalmaz, aynı zamanda sizin ve personelinizin her yerde çalışabileceği bir ortam sağlar. Sistem, belirli bir yerde barındırılan herhangi bir donanıma bağlı olmadığından, bir bulut veri merkezi üzerinden barındırıldığından, internet bağlantısı olan herhangi bir yerden sanal santralinize bağlanabilecek ve telefon görüşmeleri yapabileceksiniz. İster evden ister ofisten çalışmayı seviyor olun, bir bulut santral sistemi kullanırken bir çağrı kaçırmazsınız.eya ethernet üzerinden maksimum kararlılıkla erişmenizi sağlar.

 

Robot Operatör (IVR)

Sanal (Bulut) Santral’deki en popüler özelliklerden biri Robot Operatördür. Peki robot operatör (IVR) nedir? Robot sekreter veya otomatik sesli karşılama olarak da bilinen IVR, arayanları karşılayan ve onları bir sesli menü aracılığıyla yönlendiren kullanışlı bir işlevidir. Müşterileriniz etkileşimli olarak tuşlama yaparak aynı insan sekreterli sistemde olduğu gibi konuşmak istediği kişiye veya departmana yönlendirilir. Müşterileriniz hiçbir personelinizle konuşmadan işletmenizi arayabilir ve bilgi alabilir. Gelen aramalardan bazıları, örneğin yalnızca çalışma saatlerinizi bilmek, bir randevuyu onaylamak veya mevcut promosyonlarla ilgili olabilir. Bir çalışanın bu tür soruları yanıtlaması gerekmediğinde kazanılan zamanı düşünün. Bunların hepsi IVR sisteminiz tarafından yapılır. Ayrıca kullandığınız herhangi bir yazılımla entegre olabilen sanal santraliniz ile sadece IVR kullanarak müşterileriniz sipariş sorgulaması, kargo takibi veya servis durumu gibi bir çok konuda işlem yapabilir. Sınırları hayal gücünüz ve iş akışınız ile sınırlıdır.

kurumsal

 

Kurumsal İmajınızı Güçlendirir

Arayanın personelinize ulaşana kadar harcadığı bekleme süresi, müşteri memnuniyetiniz ile ters orantılıdır. Yani müşteriniz ne kadar kısa süre hatta beklerse memnuniyeti o ölçüde yüksek olacaktır. Müşterileriniz, ortaklarınız veya tedarikçileriniz, işletmenizi aradıklarında her zaman birisiyle konuşabileceklerini bilirlerse kurumsal yapınız hakkında pozitif düşünceler taşırlar. Sanal santral ile aynı anda sınırsız sayıda çağrı alabilir, arayanları sıraya alabilir ve müşteri memnuniyetinizi en üst seviyeye çıkarabilirsiniz.

Çağrı Raporlama ve Analiz

 

Büyük ölçekli bir çağrı trafiğiniz varsa veya meşgul bir satış ekibini yönetiyorsanız, telefon görüşmesi raporlama özellikleri çok önemlidir. Aşağıdakiler dahil olmak üzere, ofis telefonu kullanımınız hakkında size gerçek zamanlı arama analizlerini söylerler:

Telefon görüşmelerinde harcanan zaman ne kadar? Cevaplanan, cevapsız ve giden arama sayısı nedir? Telefon görüşmeleri için günün en yoğun saati kaçtır? En çok görüşmeyi hangi personeliniz yapıyor?

Bunların her biri, işletmenizin telefon sistemini nasıl kullandığına dair daha iyi fikirler sağlar. Örneğin, 1 numaralı satış temsilcisinin diğer temsilcilere göre zamanın yarısını satış çağrılarına harcadığını, ancak yine de aynı miktarda anlaşma yaptığını fark ederseniz, ondan stratejisini diğer arkadaşlarıyla paylaşmasını isteyebilirsiniz.

 

ses

 

Çağrı Ses Kaydı

Çağrı kayıtlarına erişim, personelin hesap verebilirliğine yardımcı olur. Kimin ne söylediğini netleştirmeniz gerekirse, geri dönüp dinleyebileceğiniz bir kayıt havuzunuz bulunur. Bu, konuşmanın içeriğine bağlı olarak yasal riskleri en aza indirmeye de yardımcı olabilir.

Telefon görüşmesi kayıtları, peronel eğitimi için de harika kaynaklardır. Hangi satış stratejisinin en iyi sonucu verdiğini ve hangi müşteri destek taleplerinin en sık geldiğini incelemek için kayıtları yeniden oynatabilirsiniz. Yeni çalışanları gerçek hayattan örnekler göstererek hazırlamak için arama kayıtlarını da kullanabilirsiniz. Sanal santral size teorikte sınırsız çağrı ses kaydı saklama olanağı sunar.

 

Çağrı Yönlendirme

Çağrı yönlendirme, çağrıları ofis içi masa telefonunuzdan cep telefonunuza herhangi bir kesinti olmadan yönlendirir. Hattın sonundaki kişi herhangi bir fark görmez, bu da hareket halinde çalışanlar için harika bir özelliktir.
Çağrı yönlendirmeyi otomatikleştirmek için Sanal Santral ayarlarınızı bile değiştirebilirsiniz. Haftanın belirli günü evden çalışıyor iseniz veya tatiller için ofis dışında olmanız gibi normal cihazınızdan arama alamayacağınızı bildiğiniz durumlarda kullanışlıdır. Örneğin resmi tatilde ofiste olmadığınız halde otomatik yönlendirme ile gelen çağrıları cep telefonunuzdan yanıtlayabilirsiniz. Üstelik sizi arayanlara kişisel cep telefonu numaranızı ifşa etmeden.

yonlendirme

   
Bu kategoride ürün bulunamadı.
  • EnGenius
  • POLYCOM
  • ALCATEL
  • TELESİS
  • AUDIOCODES
  • Gigaset
  • Jabra
  • Sennheiser
  • KAREL
  • QNAP